Paintball

Paintball to rodzaj gry zespołowej, polegającej na prowadzeniu pozorowanej walki przy użyciu markerów, urządzeń zbliżonych kształtem i zasadą działania do broni pneumatycznej, które za pomocą sprężonego powietrza wyrzucają kulki wypełnione farbą na bazie żelatyny spożywczej. Trafienie przeciwnika, podczas którego kulka rozbija się, pozostawiając kolorowy ślad (nazywany przez graczy splatem) na ciele, masce bądź markerze zawodnika, powoduje jego eliminację z gry.

Paintball to relaks i wyjątkowy sposób  na rozładowanie emocji po ciężkim tygodniu pracy.

Zobacz uczestników gry w akcji


Cennik :

Pakiet mały:
Marker + maska + 250 kul
80 zł
Pakiet średni:
Marker + maska + 500 kul
110 zł
Pakiet duży:
Marker + maska + moro + 1000 kul
160 zł
Dodatkowa paczka 500 kul 60 zł

Sprzęt własny (kulki zakupione u organizatora):

  • wejście: 15 zł
  • doładowanie hp: 5 zł
  • mundur: 15 zł

Podano ceny netto. VAT 23%.
Uwaga! Ceny zostaną zaktualizowane przed rozpoczęciem sezonu 2019.

Podstawowe zasady

Należy przestrzegać przepisów i poleceń organizatorów imprez. Ponadto należy odnieść się do zdrowego rozsądku i wyobraźni. A oto kilka rzeczy, których nie powinieneś robić:

  • nie zaglądaj do lufy, ani nie pokazuj jej swoim kolegom
  • nie strzelaj do zwierząt
  • nie strzelaj nigdzie indziej niż poza wyznaczonym do tego miejscem
  • upewnij się, że maska dobrze się trzyma i nie spadnie Ci podczas biegu
  • zakładaj, że Twój marker  jest załadowany, nawet jeśli nie jesteś tego pewien
  • zapoznaj się z przepisami oraz przestrzegaj ich, to tylko dla Twojego bezpieczeństwa i innych nigdy nie zdejmuj maski na polu.

Scenariusze:

Zdobywanie flagi przeciwnika
W grze udział biorą 2 zespoły. Każdy zespół ma swoją flagę. Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki. Jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany (w miejscu widocznym, a nie metr pod ziemią). Zawodnik wyeliminowany, czyli „zabity”, nie ma prawa głosu – nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.

Jeńcy

Bardzo ciekawa alternatywa do zwykłego wybijania przeciwników.
W grze udział biorą dwie drużyny. Zadaniem każdej z drużyn jest wzięcie do niewoli 4 jeńców i doprowadzenie ich do swojej bazy. Jeńcem zostaje osoba która jest trafiona w ręce albo nogi. Trafienie w korpus lub głowę traktowane jest jako wyeliminowanie. Statut jeńca jest ściśle określony. Zawodnik, który zostaje jeńcem musi usiąść na ziemi i trzymać się jedną ręką za głowę. Nie może się poruszać, ani strzelać. Jeżeli dotknie go atakujący to musi podążyć za nim do bazy przeciwnika. Zawodnik eskortowany musi mieć rękę na głowie aby się odróżniał od osoby eskortującej go. Jeniec może zostać oswobodzony w dwojaki sposób: przez wyeliminowanie eskorty i dotknięcie przez swojego gracza lub przez odbicie go z bazy przeciwnika (również dotknięcie przez swojego gracza). Gra kończy się gdy jedna z drużyn pochwyci 4 jeńców i odprowadzi do swojej bazy.

Akcja ratunkowa

Prosta gra polegająca na odbiciu zakładnika.
Dwie drużyny. Jedna zła (terroryści) porywa zakładnika, druga dobra (antyterroryści) odbija zakładnika (nietkniętego). Gra na czas ok. 10 min. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić biedaka (wynudzi się potwornie) to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez „swojego” gracza. Do tego czasu nie wolno terrorystom strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany jeżeli nietknięty powróci do swojej bazy.

Podchody do snajpera

Gra przydatna gdy chcemy wywalić do końca gaz lub resztki kulek lub gdy wszyscy są już zmęczeni, a dwóch ma ochotę na jeszcze! Mianowicie,jeden gracz siada sobie wygodnie z giwerą tak aby widzieć spory obszar (najlepiej lasu i najlepiej z góry). Drugi nie ma broni ale może biegać w przeciwieństwie do pierwszego. Zadaniem drugiego jest dobiegnięcie jak najbliżej strzelającego lub do jakiegoś punktu wcześniej obranego przez graczy. Gracz bez broni ćwiczy umiejętność korzystania z przeszkód terenowych, a snajper swoją celność.

oraz inne…

Możliwość komentowania jest wyłączona.